Cara Untuk Memasak Perfect 49. Dalgona Milo

49. Dalgona Milo. Resepi dalgona Milo di ubah suai dari dalgona Coffee. Dalgona milo ini amat mudah disediakan. Assalamualaikum & selamat sejahtera semua.hari saya kongsikan resepi viral skrg iaitu Dalgona Milo.walaupun xseviral Dalgona Coffee tapi rasa nya padu.

49. Dalgona Milo How To Make Dalgona Milo, According To Erwan Heussaff. Another day, another story about everyone's current drink obsession, Dalgona coffee. Di sebab kn kedai Dalgona yg bru buka di Seoul ini,memulakn kisah seorg Namja dan Yeoja ni. Kalian dapat memasak 49. Dalgona Milo menggunakan 6 ingredients and 1 steps. Dan inilah dia cara untuk memasak ini.

Bahan-bahan yang digunakan 49. Dalgona Milo

  1. Anda Perlu 22 gr of Milo.
  2. Anda Perlu 2 sdm of air panas.
  3. Anda Perlu 1 sdm of gula pasir.
  4. Anda Perlu seujung sdt of SP/Ovalet/tbm.
  5. Anda Perlu Secukupnya of susu uht full cream.
  6. Anda Perlu of es batu.

Ready Dalgona Coffee dan Dalgona Milo loh ya. Ready Dalgona Coffee dan Dalgona Milo loh. Setelah tren dalgona coffee menyebar ke seluruh dunia. Jika Anda ingin merasakan dalgona coffee tapi tidak kuat minum kopi, maka resep dalgona milo berikut ini harus Anda coba.

49. Dalgona Milo cara mengerjakan

  1. Seperti buat dalgona coffe. beda nya ini masih ditambahin sp. aduk milo, sp, gula dan air panas sampai mengembang dan mengental bagus. tuang susu uht dan es batu. lalu tambahkan milo nya. jadi deh ✨.

Sebelum membuat varian dalgona non kopi, kamu perlu menyiapkan. Untuk yang tak suka kopi tapi nak try jugak minuman viral ni, boleh cuba buat Dalgona Milo ni! Tapi resepi ni gantikan nescafe dengan MILO. Namun dalgona Milo ini tetap punya rasa cokelat Milo yang khas. Ada rasa gurih dari susu yang masih sedikit terasa.

Post a Comment

Previous Post Next Post